Maria jag lovar att blogga bättre !

Maria vill hemskt gärna veta vad som händer här hemma i Sverige,,,nu ber jag Nyvångs och Veingeborna att blogga också. Förra veckan på Tisdagen var det som vanligt Mulle och på kvällen Vårruset .Som vanligt jätte trevligt..Ann Maggan Emma och jag...jag lovar att till nästa år ska det tränas för ujujuj vilken kondis jag har. Efteråt har vi det mysigt med mat o dricka ,,innan loppet regnade och snöade det så vi fick sitta kvar i bilen ett tag.. Som på beställning kom solen innan vi startade...

Kommentarer
Postat av: Conny Lindblom

Nyvångsborna om jag får be!!!

2011-05-17 @ 08:26:54
Postat av: mona-Lisa

Jag har ändrat.

2011-05-19 @ 11:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0