TÄNK ATT MAN ALDRIG SLUTAR VARA OROLIG !!! JORDBÄVNING I TOKYO VAR VÄL DET SISTA JAG OROADE MIG FÖR !

I Söndags eller Måndags var det först en jordbävning som dom tydligt märkte men inte blev oroliga för. Idag när jag körde till jobbet hörde jag om en ny kl 06,45 som var mycket kraftigare 8,8.... Ja vad tänker man ? Som tur var fick Conny kontakt med dom och allt var bra. El o telefon fungerar dåligt och Maria o Jacob kan inte komma tillbaka till lägenheten idag så dom får bli uteliggare för en natt,,,hoppas dom hittar nånstans att sova.... Maria som inte tog med Vinterjackan...

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja vi blev också riktigt oroliga och undrade hur Maria och Jacob hade det.Skönt att de lyckades meddela så snabbt att de var välbehållna.Ja man vet inte vad livet har har för överraskningar.

Vi tänker på er,kram Maggan & Ingvar

2011-03-12 @ 09:50:25
Postat av: Barbro

Tänker på er hela tiden! Har läst på Marias och Jacobs blogg. Så skönt att dom är välbehållna. Förstår er oro. Styrkekramar! Barbro o Ronny

2011-03-12 @ 17:35:01
URL: http://barbroax.wordpress.com/
Postat av: Maria

oj, här har det inte hänt något på mkt länge , hihi pussss

2011-04-09 @ 15:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0