lite som händer i Marias liv

Hej alla glada Idag är det fredag och det var på tiden. Jag har längtat hela veckan efter lite fredagsmys. I morgon ska jag på tjejfest hos min söta vän och arbetskollega LLouise :-) Det kommer att bli så roligt. Men först måste jag ta tag i det lite mer jobbiga. Idag skaag till farbror docktorn blää. Jag har så ont i min axel.. Men.det ska nog gå bra. Jag höll på att missa att berätta att i måndags såg jag min första råtta. Ojojoj . Det var när jag skulle hem från jobbet. Som tur var så var Jacob vid min sida och skyddade mig med hans cykel. ::-) Äntligen så kom snön till Borås. Den kom sent i gårkväll. Men jag som inte direkt gillar kyla och snö tycker att det räcker nu och att det är dax för våren att tittafram. Hihi men om jag ska säga sanningen så gillar jag faktiskt att det kommit lite snö men det behöver ju inte överdrivas som förra året Jacob . Hrja Jacob. Förra veckan var han som en best på arbetsmarknaden. Jacob har nu bara examensarbetet kvar på skolan och kände att han skulle kunna jobba lite extra någonstans. Plötligt hoppar. Tigerhanen fram och fixar sig två jobb.på samma vecka. Jag är mycket stolt. Vill önska er alla en underbar helg Maria :-*

Kommentarer
Postat av: Maria

Ojojoj vad mycket fel det blev i texten. Den skrev jag på min mobil och jag har inte lärt mig hur jag förstorar texten så jag såg inte vad jag skrev :( Hoppas ni förstår vad som står



Kram kram Maria

2010-10-22 @ 07:52:06
Postat av: mona-Lisa

Vi förstår gumman,,,jag tycker det är toppen att du berättar...jag har varit lite dålig på bloggen ett tag...

2010-10-22 @ 11:45:51
Postat av: Maggan

Hej!

Kul att läsa om hur ni har det uppe i snöiga Borås.

Ja Mona vi väntar med spänning på att få se bilder från Skottland.Vi ses på fredag,kram Maggan.

2010-10-24 @ 14:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0