Fotboll och vår :)

I måndag den 22/3 fick en kollega till mig tag i gratisbiljetter till fotbollsmatchen Halmstad Vs Elfsborg. Det skulle bli jätteroligt. Tyvärr blev det bara jag och jacob som gick på matchen. Jag tyckte det var lite jobbigt att bestämma vilket lag jag ska heja på eftersom jag kommer i från halland men bor i Borås. Jag bestämmde mig för att heja på båda. Det lät nog lite konstigt när jag stod bland elfsborgsfansen och hejade på Halmstad. Det var en mycket trevlig och kall måndagskväll. Tack Louise och Kalle för biljetterna :) På tisdagen hittade jag denna lilla bit VÅR :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naturligtvis ska du heja på Halmstad.

Synd att matchen inte var här ,,då hadde jag gått med,,,kram Mamma-

2010-03-27 @ 17:47:48
Postat av: mona-Lisa

Jag tycker det ser väldigt kallt ut i Borås,,,vi har haft 18+ här ner

2010-03-29 @ 08:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0