Examen :)

Fredagen den 15/1-2010 tog jag examen.

Efter en väldigt mysig cermoni i Borås trodde jag att dagen skulle sluta med att jag och Jacob degade på soffan :(
Men en överraskning väntade då Jacobs mamma (Tuula) kom och hämtade oss för att äta en supergod middag hemma hos dem. När vi åt ringde det på dörren och det var Jacobs moster och hennes man Nisse. Vi hade det jätte mysigt. Sen bjöds det både på Champange och tårta. Det var en underbar kväll

Lördagen den 16/1 

Vi skulle till Varberg för att fira med familjen och Jacobs föräldrar. Vi hamnade på resturang Harrys. Vilken god mat och vilken otrolig service. jag hade inte kunnat tänka mig det men de var både trevliga och var serviceinriktade. Vi åt och åt  och åt, det var först förrätt, sen varmrätt och slutligen en mumsig efterrätt. Bäst av allt var att jag fick fira min dag med min underbara familj. Love you och tack för en av mina bästa dagar i mitt liv :)

Jag vill tacka för alla grattis och alla fina presenter :)


Puss Maria

Kommentarer
Postat av: mona-Lisa

Visst känns det skönt att slippa tänka på skolan också.

Kram mamma.

2010-01-26 @ 08:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0