Virkade djur

God Morgon alla pigga och glada :) (07,17) Jag var tvungen att skriva lite om min kollega Benita Arvidsson. För någon månad sedan fick jag dille på att virka djur, inspiration fick jag av min vän Jaana som berättade om något som heter Amigurumi. Jag tog med en av mina kreationer ( en av två hihi ) och visade på jobbe. Tydligen blev min kollega ganska nyfiken på amigugumi och började virka. Hon är jätte JÄTTE duktig. Om någon är intresserad så tar hon beställningar. www.benarv.blogg.se

Kommentarer
Postat av: mona-Lisa

Sååå jätte söta,,,bra tipps om någon får en liten baby.

Du får se till att göra fler du också den Oliver fick är så söt.

Kram Mamma.

2010-04-09 @ 10:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0