Maria har ont i foten :(

Klumpiga Maria har gjort det igen!!!!!


I går 12/5 fick jag ,Maria för mig att röja lite bland röran i lägenheten. Efter att ha diskat och plockat undan fick jag för mig att springa över min ryamatta, varför vet jag inte???? . I mattan låg en söndrig tändsticka som fick för sig att hoppa in i foten på mig, AAAJJJJJJ

Jag försökte att ta ut den, men det ville den inte. Efter en timme  kom Jacob hem och gjorde ett försök medan jag låg i sängen och skrek´.

Vi bestämde oss för att åka till sjukhuset men tydligen måste man ringa sjukvårdsupplysnigen innan. Det tog mig ca 30 minuter att komma fram, inte så roligt när man har ont

På Sjukhuset fick jag bedövningsspruta x3  under foten som gjorde FAN så ont. Sen började läkaren dra med en tång, han drog och drog och drog, det kändes som att han skulle dra ut skenbenet genom foten. Men det gick inte få ut träbiten så läkaren bad sköterskan gå och hämta en "skallpell". Oj oj oj. måste erkänna och det skrämde mig. Läkaren började skära under foten och sen fotsatte han att dra med tången. men den jävlen av träbit ville inte släppa.

Man bestämmde sig för att köra mig till kirugavdelningen för att se om nästa snubbe kan fixa problemet. Tydligen var båren lite svårstyrd, jag var nära att åka in i väggen ett flertal gånger.

Man tog in en ultraljudsmaskin och började kladda under foten. Då sa Jabob
- Det blir en POJKE
Hahahahaahahaha

Man lyckades lokalisera hur träbiten låg plaserad och kunde dra ut den.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Mona.

Hi hi ,, vad du är rolig Maria ,,, det är så skönt att ditt underbart possitiva humör är tillbaka.

Stackars liten ,,det måste varit en svår förlossning , tur att mormor inget visste innan.

2009-05-14 @ 08:00:39
Postat av: Linda

Förstår att det inte var så kul för dig Maria, men måste erkänna att det var väldans kul att läsa, Haha! =D

2009-05-19 @ 16:28:45
Postat av: Linda

Förstår att det inte var så kul för dig Maria, men måste erkänna att det var väldans kul att läsa!! Haha! =D

2009-05-19 @ 16:30:33
Postat av: JENNY HSU ♥

Ojo oj ojjj! Hoppas att foten din OCH du mår bra! Måste varit läskigt! :/ Tur att du hade jacob och alla galna läkare som hjälpte dig :P Jösses.. Ta hand om dig och spring inte på några stickor! PUSS

2009-05-20 @ 21:05:37
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0