Pannkakor och toaletter

Vem säger att pannkakor ska vara stora, inte jag i alla fall. Förra söndagen fick Jacob ett otroligt sug efter pannkakor, och då är det ju klart att han ska få det :). Tillsammans så skapade vi underbara MINI pannkakor mmmmmm





Inreda toaletten

Igår Söndag den 16/11 var den en underbar kall, men solig dag så jag och  min kompis Gerda bestämde oss för att gå till  knalleland och shoppade lite. Det var då jag stötte på dessa otroliga klistermärke som man kan dekorera sitt hem med :) Men när jag kom hem så insåg jag ett problem. Jag hade inga fria väggar i min lilla lägenhet att klitra upp detta konstverk så jag bestämde mig för att göra badrummet lite vackrare .






Nu doftar det ros i skitosen :)



Kommentarer
Postat av: Mamma Mona-Lisa

OOO vad mysigt med lite god doft när man hmhm

Kram Mamma

2008-11-17 @ 11:13:31
Postat av: Jenny ♥

Åh va fint det blev i toaletten! /Jenny

2008-11-18 @ 18:11:42
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0