Lördagen

VIlken lugn helg. Det har varit riktigt skönt att softa hela helgen + att jag är helt ledig idag (måndag 24/11) 
I lördags fick jag dock lite besök av min kompis Jaana och hennes sötnos Milou. Först gick vi runt i stan. Sen fick vi sug efter varm choklad och bullar så vi gick till affären för att unna oss lite lördags gott. Efter vi proppat oss med mumsiga bullar fick jag en super bra ide (eller jag trodde att det var det) jag ville fläta in löshår på Jaana. Efter vi gjort typ halva håret insåg vi att löshåret inte skulle räckatill så det vara bara att plocka ur håret igen, för hon kan ju inte gå runt med en kal fläck mitt uppe på huvudet som en munk, eller det kanske kan bli vårens mode, hihi 



Lösningen på problemet kunde varit att gå med mössa dygnetrunt hihihi

Här har vi underbara super nissen Milou


Kommentarer
Postat av: Mamma Mona-Lisa

Jätte gullig vove,, men,,har ni stt batteri i honom, ögonen lyser.

2008-11-25 @ 07:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0