Blandat V.49 pussäggmacka

Hej alla goa och glada tomtar. Det har inte  hänt så mycket det senaste, men allt är bara bra med oss Boråsare.
I veckan har jag varit på konstutställning med klassen, det var mycket intressant, Sen har jag mest jobbat. Jo jag har även köpt lite julklappar till familjen,  jag måste säga att jag är grym. hihihihihihihihi

I morgon fredag ska jag först jobba och sen ska jag och mina brudar ha julbak och spela Wii. Så det kommer nog att publiceras lite kort ifrån den kvällen:)

Dagens fråga
Ämne: Kost och hälsa
Fråga: Vilket födoämne har högst GI värde Knäckebröd eller glass?

Dagens Bild
Konstnär
: Richard Hamilton
Verk: Just what is it that makes today´s homes so different? So appealing? 
Story: Detta verk var början på popkonsten

fin bild

Kommentarer
Postat av: Mamma Mona-Lisa

Jag tror det är knäcke mackan som har högst GI ...

Jag hoppas ni får riktigt trevligt i kväll,, du o brudarna .

Kram mamma

2008-12-05 @ 11:24:20
Postat av: Emelie

Hej! Tack för igår! :) Jag väntar spänt på bilderna, hihi

2008-12-06 @ 10:35:38
URL: http://emelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0