JulBak och JulMys i Borås

Innan Jul är det förberedelser som gäller. Själv har jag och mina goa vänner i Borås Bakat kola och ischoklad. Detta illustreras på bild 1, men på bild två har vi två enastående bak-verk, hihihi.

Men när man håller på med godis så gäller det att hålla sig i toppform, vi valde WII metoden, Så kul, men man får verkligen träningsverk av detta tv-spel

mmm., vi har sugna på något varmt så det var bara att plocka fram snappsglasen, humm, kanske ni tänker men men saken är den att det bara är glögg

Vi avslutade kvällen med att göra Rischoklad och kolla på Idol

En toppen kväll om jag får säga det själv






Efter en mysig Glöggkväll i Partille hos Jacobs faster och släktingar var det dax att dra sig tillbaka till Borås. Som ni ser var det otroligt kalllllllt att gå ifrån Resecentrum till min pytte lilla lägenhet. Jag har tagit över titeln " Maria med röda mulen" Varför är det bara min snok som blir röd.  Men är det inte vackert i Borås under vintern




Puss och Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gomman. ja vist är det finns spec när det är vitt ute.. här är det väldigt grönnt!!! men icke så skönt! haha. har du köpt de formarna på lagerhaus? jag har likadana=) är det din lgh ni är i? ses till jul pus

2008-12-15 @ 21:46:57
URL: http://studente.blogg.se/
Postat av: Anonym

mmmmmmm dom var jätte goda...ischokladen....Det var så härligt att få träffa dig en extra gång o kramas.Roligt att Hampus o Linda hann komma innan babyn kommer. Kramiz Mamma o Pappa

2008-12-16 @ 07:58:57
Postat av: Rudolf

Jag glömde säga att du har nog ärvt min röda näsa .

Kram Mamma.

2008-12-16 @ 11:07:55
Postat av: Maggan

Hej Maria!!

Det är såå roligt att se att du har det så mysigt.Det ska bli kul att träffas till jul när du kommer till Våxtorp.

Kram Maggan.

2008-12-17 @ 18:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0