Blandat + Sushi

Veckan som varit bestod av en massa olika roligheter :)
Först under en Akryllektion iskolan lyckades jag måla en nybild. Tyvärr glömde jag bilden i salen så den kanske är borta med vinden,snyft





MMMMMm Sushi Gott, det är en ny förälskelse


Mitt första julbord var på Högskolan, det var gott men ingen slår mammas

Är det någon som känner igen den här mannen ???
Han är inredningsarkitekts på tv, och jag egoistiskt hade bilder på
mina tavlor i mobilen visade upp dem för honom och då gav han mig
direkt hans nummer för att kanske använda mina tavlor i hans program
hihihihi Det kommer nog aldrig att ske men bara att han blev intresserad
gjorde mig stolt. :) Tjejen på bilden är min arbetskamrat Camilla


Kommentarer
Postat av: Goa du

Vad snäll du är som tycker mammas mat är bäst,,jag har extra Janssons som väntar på dig.

Kram Mamma

2008-12-22 @ 11:53:41
Postat av: louise

haha ja o theres o Maria S stod oxå o prata med honom ett tag, en märklig typ hahah// kram

2008-12-22 @ 16:27:08
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Maggan

what !! nya förälskelsen sushi=)) gött då kan vi gå o äta på chillout tillsammans =) Hade ni det trevligt igår? kommer du över i kväll är du / ni välkomna på fika. puss puss

2008-12-25 @ 10:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0