Utkast: Hej alla ...

Hej alla glada!!!

Här kommer en liten uppdatering i mitt ( Marias) liv

Som barn hatade jag Banan, jag kunde inte äta det, Bläääää. Men plötsligt hände det. Jag satt en dag på jobbet framför min dator och kände ett otroligt Sug, jag viste inte vad min mage ropade efter. Jag testade Kaffe, Äpple, lite choklad, men ingenting hjälpte. Jag gick ut i köket en sista gång för att se om jag kunde hitta lösningen. Det enda jag lyckades hitta som jag inte testat var en Gul Äcklig Banan..... Men så fel jag hade, efter 26år tog jag min första tugga banan och tyckte om det. Otroligt, jag kan inte fatta det :) Så nu äter jag nästan en banan om dagen:)

Nu över till saker som vi håller på med på jobbet   ROLIGA SKÄMT 
 
Han sa: Använder du BH? Du har ju inget att stoppa i den . 
Hon sa: Du använder ju byxor ... ... .

Han sa: Ska vi försöka ändra ställning ikväll ? 
Hon sa: Det var en jättebra idé, du stryker och jag sitter i soffan och 
sover!

Han sa: Ska vi försöka ändra ställning ikväll ? 
Hon sa: Det var en jättebra idé, du stryker och jag sitter i soffan och 
sover!

På en vägg på damtoaletten . . 'Min man följer efter mig överallt' 
Skrivet precis under . . 'Det gör jag inte alls' ... ...

Varför är gifta kvinnor tyngre än singelkvinnor?
Singelkvinnor kommer hem, ser efter vad som är i kylen och går och 
lägger sig! 
Gifta kvinnor kommer hem, ser efter vad som är i sängen och går till 
kylskåpet! 

Mannen: Gud, varför gjorde du kvinnan så vacker? 
Gud: För att du skulle älska henne
Mannen: Men, varför gjorde du henne så dum? 
Gud: För att hon skulle kunna älska dig 


Ha nu en underbar dag
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Mamma Mona

Hi hi ,,vad rolig du är,,ett skratt förlänger livet.

Bra att du äter banan..det är en smart förpackning som är lätt att plocka med sig..

Kramiz Mamma.

2009-08-21 @ 11:51:35
Postat av: Linda

Så sant så sant!! =)

2009-08-22 @ 18:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0