Lite Blandade bilder från sommaren



Hemma på landet och gottar sig med mamma och pappa



Njuter av en solig eftermiddag i Borås



Jacobs familj bildar band :) Johnny, Syster Hannah och kusinen Helena



Mamma Tuula är sångare i Bandet medan moster Ann-Marie filmar :)



Denna söta bild på mamma finns på pappas kontor .. Så fin :)




Är och besöker min sockersöta vän Jenny i Hbg



Äter världens godaste glass. Den finns att köpa i Helsingör, i en gränd nära Kajen



jag, Jacob blir bjudna på en trevlig rundtur i skåneland och avslutar med en jättegod middag vid Höganäs båthamn



Här har höganäs satt upp dekorativa, handgjorda kakelplattor av barn.
Jacob ligger och njuter av havet :)



Den här bilden är tagen utanför mitt jobb och jag tyckter den är riktigt rolig. Tydligen ville ägaren av minibilen på bilden garantera sig en privat parkeringsplats i knalleland, så han kom på den brillianta iden att använda sig av en betonggris :)



Här sitter underbara Elliot och Njuter av glass och kollar på filmen Bilar. Innan hade vi, jag , jacob Calle, Louise och Elliot varit och bowlat



Är avslutar vi en underbarkväll med våra underbara vänner med att bränna lite fett med ett dansspel på Wii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0