En liten smygare :)

Idag, 27/3 var jag och Jacob ute och promenerade i stan. Vi var på HM och handlade lite kläder till Jacob. Sen handlade vi självklart lite till mig med :). Sen gick vi till Netonet butiken för att titta på lite teknikprylar som jag inte har en aning om vad det är ??????? Men Jacob var en liten smygare för plötligt ringde han mig och sa att han var klar och stod på andra sidan kassan och ville gå. När jag kom fram till honom så sa han att han hade köpt en present till mig :) Han är så gullig. Då hade han köpt en mp3 spelare med en klämma. Den är perfekt nu när jag är duktig och springer mkt på gymmet, då kan man klämma fast den i kläderna så slipper man hålla den. Tack gubben :)

weex Clipz MP3

Sweex Clipz MP304
Puss Maria

Kommentarer
Postat av: Jaana

Det va allt en bra karl du fått tag på som köper presenter bara sådär på en söndag :)

2010-03-28 @ 22:38:55
Postat av: mona-Lisa

Krama om Jacob från svärmor o tacka för att han är så gooo mot min tös.

Kram mamma Mona.

2010-03-29 @ 08:05:52
Postat av: JENNY HSU ♥

Härligt. Jacob din är en fin karl. Gud vad jag saknar dig Maria. Ser fram emot ett besök från dig SNART!.. ;D

2010-04-08 @ 01:01:47
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0