Det gjorde du bra Ann-kristin.


Du var en strålande värdinna och alla var jätte nöjda.
Vår lilla träff började med att ta emot och hälsa på släktingarna.
Sedan blev det samling runt släktträdet där var och en fick sätta upp sin familj .
jag har inte räknat hur många pluppar som sattes upp men många blev det.
Sedan blev det medhavd mat och dricka + mycket prat och skratt...
Eftermiddagens höjdpungt var tippsrundan ! då passade en del på att röka .
Prisutdelning mer skratt och en stor skål godis som jag naturligtvis inte kunde låta bli(jag tog bara en bit eller var det två,,,eller ?)
Hans höll som vanligt tal,,,han berättade om gamla tiders fågelsång ... han berättade om Edvard Persson om killar som plankade , slagsmål och brännvin. Det hör liksom lite till att Hans ska säga några ord.
Tack alla för en trevlig eftermiddag.
Nisse & Mona.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som att ni hade en undebar tid tillsammans. Önskade så att jag kunde varit där. Men nu måste ni lova att göra detta igen väldigt snart. Puss och kram Maria

2009-09-07 @ 15:57:05
Postat av: Maggan

Hej Mona! Trevligt med släkt träff, såg ditt fina träd! Nu har det blivit av www.malmoliving.blogspot.com hoppas bara jag dock ska ha tid, ork och tycka det är kul att blogga...

du är ju duktig på det så jag ska försöka att vara lika bra som dig. Jag är i Våxtorp nu, och imorgon kommer även dante så han ska få umgås med mig o mamma när Karin är i Ullared och Johan i tyskland med pappa! ha det gott kram kram emma

2009-09-10 @ 23:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0