Moppe Mässa, hihihi

Tillsammans med Mamma och Pappa fick jag (Maria) och Jacob en blick in i moppe älskarnas värld på mässan i Halmstad :)  Mycket trevligt





Här kommer min favorit :))))



ååå, kolla Mamma, jag tror hon säger
- jag vill ha, snälla snälla nisse, jag vill jag vill



Och pappa såg jag suckta över en och annan moppe,



Och när man behövde vila fanns det underbara massage dynor, placerade på stolar,



Efter mässan var det dax för en underbar middag, en toppen avslutning på en toppen dag



Och som avslutning publicerar jag lite roliga reklam och informations skyltar som vi fann på mässan, Kan du se felen?





Puss och Kram Maria och Jacob


Kommentarer
Postat av: Mamma Mona eller farmor kallar jag mig

OOO så söta ni är.

kram mamma.

2009-02-26 @ 07:46:02
URL: http://helgessons.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Maria: Tack för att vi fick komma ;D Magnum is the shiit! Nästa gång får jag ta med mig träningskläder, handduk och en vattenflaska! Haha.. jag fick ingen träningsvärk, men jag var inte lika duktig och hoppade inte lika engagerat som dig ;D LOVE BABE, LOVE.

2009-04-23 @ 21:20:34
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0