Filmklipp på Oliver.......

.

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Åh Maria, älskade älskade vän. Jag kommer att sakna så sanslöst mycket, jag vet ännu inte hur jag ska tackla en vardag utan dig..



Jag väntar på dig i Skåne, jag har tro, att en dag kommer du komma till mig. Sen har vi ju tur att telefoner har uppfunnits, för då kan jag få höra din underbara stämma lite då och då och skratta tillsammans.



Sköt om dig så himla mycket nu, och tvinga jacob att ta hand om dig nu när jag inte finns vid din sida, fysiskt. Men alltid psykiskt. Kommer verkligen att sakna dig gumman. Will love you forever too! *frostiga men söta pussar*

2009-12-14 @ 23:46:44
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0