Lördag på Jobbet

Kl 08,25 satte jag mig på bussen för att åka till min arbetsplats. På lördagar är det lite kusligt att arbeta eftersom man sitter alldeles ensam på jobbet. Men idag när jag steg in i lokalen så låg det ett GIGANTISKT paket på golvet. På paketet stod det "Maris Julklapp". Det var en julklapp från en av våra kunder. det dröjde inte länge förrän jag stod med saxen i handen för att sprätta upp den stora lådan. Oj oj oj vad mycket saker. Det bestod av två vackra filtar, ett Glöggsät (Gnistra) 2st röda uppläggnignsskålar och om jag inte fattat fel kan man även ha dem som ugnsformar, Sen var det 2st röda och söta handukar. Det var ingen dåligt julklapp. :) Ha en underbar helg :) Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Mamma Mona-Lisa

Du är så duktog o jobbar o pluggar.

Kram

2008-11-10 @ 08:56:12
Postat av: Mamma Mona-Lisa

Du har en dag i Ullared tillgodo.

Kram Mamma.

2008-11-11 @ 09:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0